БАЈ БАЈ МЕКДОНАЛДС

Бившите ресторани на Мекдоналдс во Русија наскоро со ново лого

Руски синџир за брза храна, кој го презеде Мекдоналдс во Русија, го претстави своето ново лого додека се подготвува за повторно отворање на ребрендираните ресторани.

Извор: google

Руски синџир за брза храна, кој го презеде Мекдоналдс во Русија, го претстави своето ново лого додека се подготвува за повторно отворање на ребрендираните ресторани.

Руската државна новинска агенција ТАСС објави дека во недела ќе се отворат 15 ресторани во сопственост на компанијата која ќе управува со бившите McDonald’s ресторани кои ќе бидат со ново име и ново лого.

Хамбургер и два помфрит во дневникот?
Логото на новиот синџир содржи круг и две линии, кои претставуваат хамбургер и два помфрит.

Зелената позадина на логото го симболизира квалитетот на производите и услугите на кои се навикнати нашите гости“, изјави претставник на компанијата која управува со рестораните.

Две од осумте имиња што се разгледуваат се „Тот Сами“, што може да се преведе како „Исто“ и „Свободнаја Каса“ или „Бесплатен касиер“, се вели во извештајот на „Москва тајмс“.

Се очекува синџирот да биде лансиран во недела, кога земјата го слави Денот на независноста на Русија, на локација на плоштадот Пушкин во Москва, каде што беше отворен првиот ресторан на Мекдоналдс во јануари 1990 година.

Можност за откуп во следните 15 години
Отворањето ќе се одржи на 15 локации во и околу Москва. Минатиот месец Мекдоналдс објави дека му продава ресторани во Русија на Александар Говор, еден од сопствениците на неговата лиценца.

Говорот објави план за проширување на брендот на илјада локации низ земјата и повторно отворање на ресторанот во рок од два месеци.

Минатата година Мекдоналдс оствари девет отсто од приходите во Русија и Украина, или две милијарди долари.

Американскиот ланец го задржа правото да ги купува своите ресторани во Русија во следните 15 години, но многу други детали од договорот за продажба не се јасни.

Во раните 1990-ти, додека Советскиот Сојуз се распадна, Мекдоналдс стана олицетворение на одмрзнувањето на тензиите во Студената војна и беше начин милиони Руси да се сретнат со американската храна и култура, додека објавувањето на брендот сега е моќен симбол на уште една поделба Русија-Запад. .