ПАД НА МАРКЕТИНГ КАМПАЊИТЕ

Моќна порака од Роналдо за конзументите на пијалокот Кока Кола

Кристијано Роналдо предизвика вознемиреност во понеделникот со гест во кој беа вклучени две шишиња Кока-Кола, кои наскоро станаа вирални на социјалните мрежи.

Извор: google

Кристијано Роналдо предизвика вознемиреност во понеделникот со гест во кој беа вклучени две шишиња Кока-Кола, кои наскоро станаа вирални на социјалните мрежи. Роналдо, зборувајќи пред пресметката на Португалија во рамките на групната фаза на Евро 2020 против Унгарија, ги забележа двете шишиња газирани пијалоци и веднаш ги оддалечи.

Легендарниот напаѓач потоа продолжи да извади шише вода и им рече на камерите: „Агуа! (Вода!) “.

Роналдо претходно проговори за тоа што не ги сака безалкохолните пијалоци со шеќер за своите деца и себе.

Извор: google

36-годишникот, кој славно го третира своето тело како храм и е во извонредна физичка состојба за неговата возраст како директен резултат, не му се допаѓа неговиот најстар син Кристијано Роналдо јуниор да конзумира вакви производи.

Гестот на Роналдо има „негативно влијание“ врз Кока-Кола
Сепак, гестот на Роналдо наводно има огромно негативно влијание врз Кока-Кола како бренд.

Шпанската компанија Марка известува дека цената на акцијата на компанијата пред и по одлуката на португалската икона да ги премести шишињата на едната страна доведе до загуби на милијарди долари за компанијата.

Марка тврди дека Кока-Кола од вредна 242 милијарди долари се искачила на 238 милијарди долари – „брутален пад од 1,6%“ за компанијата на берзата.

Загуба од 4 милијарди долари од грбот на еден гест на Кристијано Роналдо. Неверојатно.

Извор: google

Акциите на Кока-Кола беа близу 56,10 долари кога берзата се отвори во 15 часот во Европа.

Но, 30 минути подоцна, откако Роналдо и Фернандо Сантос присуствуваа на салата за прес-конференции на стадионот „Пускас Ференц“ во Будимпешта, акциите наводно се нурнаа на ниско ниво од 55,22 УСД по акција.

Извор: google

Кока-кола или УЕФА одговорија на гестот на Роналдо?
Кока-Кола е една од најпознатите светски брендови, но тие допрва ќе коментираат за гестот на Роналдо.

Засега УЕФА остана тивка, иако „Дејли меил“ вели дека двете организации „веројатно нема да бидат среќни“ што една од највлијателните спортски sвезди покажала толку презир кон Кока Кола, која била партнер на Европско првенство од 1988 година.

Роналдо, кој има за цел да го подигне трофејот Анри Делоне по втор пат во последните пет години ова лето, би можел да се натпреварува на турнирот за последен пат во кариерата.
Напаѓачот на Јувентус ќе има 39 години кога ќе започне Еуро 2024.