ЗДРУЖЕНИ СИЛИ ЗА ПРОДАЖБА

Моет Хенеси и Кампари формираат заедничка компанија за пијалаци на интернет

ПАРИЗ – Францускиот производител на вино и алкохолни пијалоци, Мот Хенеси, во вторникот објави дека ќе основа заедничко вложување со италијанскиот „Кампари“, што треба да прерасне во водечка европска компанија за е-трговија за вина и алкохолни пијалоци.

Извор: google

ПАРИЗ – Францускиот производител на вино и алкохолни пијалоци, Мот Хенеси, во вторникот објави дека ќе основа заедничко вложување со италијанскиот „Кампари“, што треба да прерасне во водечка европска компанија за е-трговија за вина и алкохолни пијалоци.

Моет Хенеси, член на гигантот за производство на луксузни производи LVMH и „Кампари“ ќе имаат еднакви удели во новата компанија, основана за инвестирање во компании за продажба преку Интернет, и ќе ја вклучува платформата „Танико“ преку Интернет.

Трансакцијата ќе се изврши со продажба на Кампари на 50% од акциите на новата компанија на Моет Хенеси за 25,6 милиони евра и треба да се склучи откако компаниите ќе ги добијат потребните регулаторни дозволи.

Италијанската компанија ќе го пренесе својот удел во Танико на заедничкото вложување, кое се фокусира на онлајн продажба на вино и врвни алкохолни пијалоци под брендот Танико, со удел од 30 проценти во овој сегмент.

Танико исто така поседува мнозински удел во Ventealapropriete.com, голема платформа за е-трговија во Франција, специјализирана за продажба на врвни вина и алкохолни пијалоци.

Новата компанија ќе ја води Марко Магнокавало, сегашен извршен директор на Танико, кој ќе го задржи клучниот статус на малцинство.