НАРУШЕНА СИМБИОЗА

Корисниците на Tesla и Apple се жртви на двете најмоќни компании во светот

Компаниите Apple Inc. и Тесла АД имаат многу сличности, но кога нивните производи треба да покажат симбиоза, тогаш се јавува проблем.

Извор: google

Компаниите Apple Inc. и Тесла АД имаат многу сличности, но кога нивните производи треба да покажат симбиоза, тогаш се јавува проблем.

Двете компании се познати по својот дизајн, напредна технологија и контрола на пристапот до нивните екосистеми. Автомобилите на Tesla користат огромен екран сличен на iPad наместо физички контроли, а клиентите можат да го користат телефонот како клуч. Исто така, постојано се движи кон автономно возење. Тоа допринесе корисниците на производителот на автомобили, Тесла да ја наречат „Apple на тркала“, исто така потрошувачите често Tesla автомобилот го нарекуваат „iPhone на тркала“.
Илон Маск дури се обиде да ја продаде Tesla на Apple, но без успех.

Но, реалноста е дека кај корисниците на Apple и Тесла понекогаш може да биде многу фрустрирачко.

Апликацијата за iPhone на Tesla е секако корисна, овозможувајќи им на корисниците далечински да го отклучат својот автомобил, да ја контролираат климата и да управуваат со полнењето. Можете да го користите вашиот iPhone како клуч за автомобилот исто така функционира одлично. Но, кога сте во автомобил – каде што навистина е потребна интеграција помеѓу производите – компатибилноста генерално исчезнува.
Ако сте обожавател на Apple, веројатно сте запознаени со CarPlay и сте се претплатиле на Apple Music. Ако поседувате и Tesla, знаете дека вашиот автомобил не поддржува никаква функција.

Не можете да пристапите до Apple Music преку наменската апликација за Tesla – иако се нуди за Spotify. Наместо тоа, треба да пренесувате директно преку Bluetooth. Иако можете да ја контролирате јачината на звукот и да ги прескокнувате песните, не можете лесно да пристапите до целата библиотека или да најдете плејлисти како што можете со другите автомобили. Најмногу што можете да добиете е плејлиста од тековната листа за песни или албум.

Се чини дека барем некои инженери во Tesla имаа за цел да започнат поддршка за Apple Music. Во декември, референците за поддршка за Apple Music накратко се појавија во софтверот на Tesla во автомобилот. Но, Apple и Tesla сè уште немаат желба навистина да ја лансираат опцијата.

CarPlay (и Android Auto во тој случај) исто така никаде го нема. На својата веб -страница, Apple посочува дека CarPlay е достапен во над 600 модели, вклучувајќи ги и оние од „секој голем производител на автомобили“. Очигледно тоа не е точно: во секое време, или Tesla Model Y или Model 3 се најпродаваниот електричен автомобил.

Недостатокот на поддршка за Apple Music и CarPlay во Tesla се сведува на одлуките на производителите на автомобили, а не на Apple. Tesla е де факто автомобил на канцелариските паркинзи на Apple (надвор од извршниот оддел), а вработените во Apple не би сакале ништо повеќе од тоа да добијат поправка за Apple Music и CarPlay.

Извор: google

Apple се обидуваше да ги добие своите услуги на кој било уред или во кој било автомобил што ќе ги има, а интеграцијата на Tesla ќе биде јасна победа за Купертино. Apple Music е веќе вградена во Porsche Taican, како и Android, паметни телевизори и звучници од Google, Amazon и Sonos.

Тесла не сака да се откаже од контролата на својот интерфејс. Можеби Тесла е загрижен дека со додавањето на CarPlay може да ги изложи корисниците на услугите на Apple и затоа претставува ризик кога Apple на крајот ќе го испорача своето возило. Сите овакви перипетии се збунувачки за корисниците на овие два бренда/производи.
Покрај поддршката за CarPlay и Apple Music, постојат и други области каде што двете компании би можеле да се усогласат. Тесла би можел да одлучи да ги поддржи услугите на Apple како ТВ + (Тесла веќе нуди Netflix) и Apple Podcasts. Apple, од друга страна, би можел да му понуди на Tesla подлабока интеграција со мапите на Apple, подобро нагласувајќи ја мрежата на полначи на Tesla.

Најголемата пречка за договорот помеѓу Apple и Тесла веројатно е самиот Елон Маск. Во 2015 година, во средината на првиот обид на Apple да изгради автомобил, Маск рече дека Apple е гробница за поранешните вработени во Tesla. Тој ја осуди политиката на App Store на Apple и апликацијата Apple News, и ја осуди компанијата на неодамнешниот повик за заработка.

„Кук и Маск велат дека никогаш не разговарале или комуницирале, и покрај тоа што седеле на само неколку чекори подалеку на состанокот со Доналд Трамп во 2016 година.“ Имам големо восхитување и почит за компанијата што ја направил“, изјави Кук неодамна за New York Times за Маск. На „Мислам дека Тесла направи неверојатна работа не само да го воспостави лидерството, туку и да го задржи раководството толку долг временски период во просторот за електрични возила.

Двете компании би можеле да се гледаат и како идни ривали. Apple прави електричен автомобил и планира да се појави на патиштата подоцна оваа деценија. Маск можеби не е премногу задоволен што проектот на Apple го води неговиот поранешен главен инженер за возила, Даг Филд, заедно со неговите поранешни шефови за внатрешни и надворешни работи на автомобили, автопилот и погонски софтвер.

Ако Apple и Tesla не можат да се договорат, мислам дека тие сепак треба да работат заедно зад сцената. Тие би можеле да ја подобрат синхронизацијата на текстуалните пораки од iPhone до автомобилскиот систем на Тесла и всушност да дозволат музичката апликација да се спушти во библиотеката на iPhone.

Очигледно е дека постои одредена тензија меѓу двете компании или поточно меѓу двајцата менаџери. Но, засега, главните „губатници“ се потрошувачите.