ЧУВАЈТЕ ЈА ПЛАНЕТАТА

Вашиот нов скап мобилен апарат нема дополнителна опрема?

Кога најголемите производители на мобилни телефони денес на пазарот – Apple и Samsung, објавија можност да започнат со продажба на своите уреди без основни додатоци како полначи и слушалки, наидоа на разни коментари, дури и на неверување.

Извор: google

Дали електричниот отпад е добар изговор за полнење на додатоци за мобилни телефони?

Проблемот со електричен отпад е вистински проблем
Кога најголемите производители на мобилни телефони денес на пазарот – Apple и Samsung, објавија можност да започнат со продажба на своите уреди без основни додатоци како полначи и слушалки, наидоа на разни коментари, дури и на неверување.

Преседан сепак се случи – најсовремените уреди од Самсунг и Епл денес доаѓаат без полначи и слушалки, тврдејќи дека таквата одлука е важна за намалување на електричниот отпад и грижа за планетата земја.

Сепак, се поставува прашањето дали ова е единствената причина за ваквата одлука?

За вас, ние ги истражуваме потенцијалните проблеми со ваквиот пристап на компаниите кон прашањето за заштита на животната средина, како и алтернативни решенија што потенцијално би биле поприфатливи за потрошувачите со слични ефекти врз животната средина.

Извор: google

Нема сомнение – проблемот со електричен отпад е реален

Како прво, треба јасно да се нагласи дека проблемот со електричен отпад е реален. Модерната ера е исто така дигитална ера и производството и продажбата на електрични уреди е поголемо од кога било во историјата. Брзиот развој на технологијата повлекува експресна замена на електричните уреди.

Се проценува дека во Америка, во текот на 2017 година, потрошени се 71 милијарди долари само за телефонски уреди и придружна опрема, што е скоро 5 пати повеќе од 2010 година. Статистичките податоци покажуваат дека во текот на годината, во светот се произведуваат дури 54 милиони тони електричен отпад.

Напредокот на технологијата во мобилната индустрија, сепак, не е придружен со соодветни решенија за отстранување на електричен отпад, поради што денес се повеќе се соочуваме со проблемот на дивите депонии со овој вид отпад, кои се потенцијално многу штетни за планетата и здравјето на луѓето.да падне.

Мобилните очила се најдобра заштита за екранот, затоа ве советуваме да инвестирате во нив, бидејќи од дисплејот се емитува најголемо количество токсични компоненти од електрични уреди од овој тип. На овој начин ќе заштедите пари на долг рок, бидејќи заменувањето на дисплејот е еден од најголемите трошоци при поправки, но исто така ќе ја натерате планетата да го користи вашиот уред колку што можете подолго.

Извор: statista

Што можеме да сториме во врска со ова како потрошувачи?
Проблемот со лошото управување и производство на отпад е проблем на целиот свет, а во него учествуваат производителите, како и потрошувачите. Сепак, постои очигледен судир на интереси меѓу компаниите и заштитата на животната средина – од една страна, во нивен интерес е да продаваат што повеќе производи, од друга страна, тоа не е за зачувување на планетата.

Од друга страна, потрошувачите немаат ваков конфликт – од нивен интерес е да го користат својот уред колку што можат, за парите што ги платиле. Затоа, не е изненадувачки што сè поголем број клиенти се одлучуваат за уреди од одредени кинески производители, чија цена, покрај полначи и слушалки, вклучува и квалитетно покритие на телефонот.

Помислете на овој начин – секој нов уред што ќе го купите е потенцијален нов отпад, па затоа е многу важно околината да го користи вашиот мобилен телефон колку што можете подолго. Она што можете да го направите како потрошувач е да го користите вашиот телефон сè додека е функционален и ја користи целта за која сте го купиле.

Ако сакате да го продолжите животниот век на вашиот уред, нарачајте мобилна заштита во онлајн продавница и спречете физичко оштетување на вашиот телефон, така што тој ќе служи за својата цел подолго време. Од друга страна, прекрасниот телефонски капак може да послужи за прикривање на некои физички оштетувања и фрактури, за да можете да уживате во естетиката на вашиот телефон без прекини.

Извор: google

Планета или компанија – кој има поголема корист од грижата за планетата?
Освен потрошувачите, секако, најголема улога во производството и складирањето на електричен отпад имаат и самите производители. Како што споменавме, Apple и Samsung пред неколку години објавија можност за почеток на продажба на нивните уреди без основни додатоци како полначи и слушалки, што крена прашина во јавноста.

Од една страна, некои поборници на зеленото движење ја поддржаа оваа одлука, укажувајќи на проблемот со електричен отпад, додека другата страна со неверување ја прифати оваа вест, бидејќи вакво нешто би било вистински преседан во историјата на мобилната индустрија. Главната критика на јавноста беше поврзана со штетата на самите потрошувачи со оваа одлука.

За истата цена на производот, уредот сега е достапен без придружни елементи, чие производство секако чини пари. Идејата на компаниите, според нив, е дополнителна мотивација за клиентите да користат слушалки и полначи што веќе ги имаат од стари уреди, додека во случај на дефект дополнителната опрема би можела да се набави за пониска цена.

Ова навистина ќе ја намали потребата за полначи. Ако одлучите да ја смените марката на вашиот телефон и да купите уред на Apple по Samsung, ќе мора да купите нов полнач, како и слушалки.

Технологијата напредува, па сега е една од основните нови подобрени перформанси и побрзо полнење. Ова значи дека доколку имате стар полнач Apple 5W, нема да можете да уживате во новата изведба на телефонот iPhone 11, кој ветува побрзо полнење, бидејќи ќе ви треба и адекватен полнач од 18W, кој треба да го купите дополнително.

Сето ова нè води до заклучок дека наместо да се грижиме за планетата, се соочуваме со уште еден обид за екоманипулација. Екоманипулација е поим попознат во англискиот говорен свет како зелено миење, кој служи за опишување на компании кои користат заштита на животната средина за маркетинг цели, односно за зголемување на сопствените профити.

Извор: google

Чувајте ги вашите уреди колку што можете подолго – планетата ќе ви биде благодарна

Технолошките гиганти не се единствените компании кои прибегнаа кон екомунипулација, напротив, ова е тренд на растење насекаде во светот. Од тие причини, она што им преостанува на потрошувачите е да ги согледаат овие намери и да се спротивстават на потрошувачките склоности и често менувачките трендови.

Компаниите работат според принципите на пазарната економија, па затоа е непотребно да се зборува дали треба да ги насочат своите цели кон профит или заштита на животната средина. Дали компаниите нужно треба да се занимаваат со општествено одговорна работа е друго прашање што ќе бара подолга дискусија.

Сепак, она што е факт е дека потрошувачите се чувствуваат измамени кога не ја добиваат целосната услуга за парите што ги платиле, токму затоа што тоа е едно од правилата за деловно работење.

На потрошувачите ќе им остане во иднина да се борат за квалитетни услуги и производи и транспарентна комуникација за нив.