ЕЛЕКТРОЛИТИТЕ СЕ ВО МОДА

Coca-Cola целосно ќе го купи BodyArmor за 5,6 милијарди долари, ривалот на Gatorade на PepsiCo

1 ноември (Ројтерс) – Coca-Cola Co во понеделникот соопшти дека ќе го купи преостанатиот удел во BodyArmor што веќе не го поседува за 5,6 милијарди долари, бидејќи производителот на газирани пијалоци го засилува своето портфолио за спортски пијалоци за да го преземе лидерот на пазарот , Gatorade на PepsiCo Inc (PEP.O).

Извор: google

1 ноември (Ројтерс) – Coca-Cola Co во понеделникот соопшти дека ќе го купи преостанатиот удел во BodyArmor што веќе не го поседува за 5,6 милијарди долари, бидејќи производителот на газирани пијалоци го засилува своето портфолио за спортски пијалоци за да го преземе лидерот на пазарот , Gatorade на PepsiCo Inc (PEP.O).

Договорот означува промена во стратегијата за најголемиот светски производител на пијалоци, откако минатата година ја помина во истоварување или прекинување на брендовите, вклучително и сопствената марка за енергетски пијалоци, за да се фокусира на газираните пијалаци Кока-Кола.

Договорот, кој го проценува BodyArmor на околу 6,59 милијарди долари, е воедно и најголемиот износ кој Coca-Cola го има исплатено за еден бренд; Тоа доаѓа околу три години откако компанијата го купи британскиот ланец за кафе Costa за 5,1 милијарди долари.

BodyArmor, кој се продава како пијалок за обновување енергија исполнет со електролити за спортистите, моментално заработува околу 1,4 милијарди долари годишна продажба на мало и има стапка на раст од 50%, рече Coca-Cola. Категорија за спортска хидратација Тоа е убав врвен бренд кој има можност за проширување со текот на времето“, рече аналитичарот на Едвард Џонс, Џон Бојлан, за BodyArmor кој се здоби со популарност откако кошаркарската ѕвезда Коби Брајант го поддржа во 2013 година.

Сепак, Бојлан верува дека масовната зделка само „ќе му даде на Coca-Cola солидна позиција бр. 2 во атрактивна категорија“.

Coca-Cola, која првпат купи 15% од акциите во BodyArmor во 2018 година, рече дека ко-основачот на брендот Мајк Репол ќе остане по договорот за да советува за маркетинг и пакување на производите.

Во времето кога Coca-Cola го презеде својот првичен удел, BodyArmor беше проценет на 2 милијарди долари, според извештајот на Sunday Wall Street Journal.

Договорот доаѓа кога Coca-Cola и конкурентот PepsiCo се соочуваат со огромни тесни грла во синџирот на снабдување, принудувајќи ги компаниите да ги зголемат цените за да се спротивстават на повисоките трошоци за транспорт и суровини. PepsiCo дури соопшти дека мора да се справи со недостигот на шишиња Gatorade.

Извор: Ројтерс

Извор: google