„NESTLE“ ПРИЗНАВА

Поголемиот дел од производите на нашата компанија не се здрави за потрошувачите

Повеќе од 60 проценти од производите на швајцарскиот прехранбен гигант Нестле не живеат според „призната дефиниција за здравјето“.

Извор: google

Повеќе од 60 проценти од производите на швајцарскиот прехранбен гигант Нестле не живеат според „призната дефиниција за здравјето“. Компанијата го признава ова во внатрешен документ, според Фајненшл тајмс.

„Некои од нашите производи никогаш нема да бидат„ здрави “, колку и да ги подобруваме“. Ова го признава Нестле, една од најголемите светски компании за храна, во внатрешен документ што циркулира меѓу врвните менаџери во рамките на компанијата, според Financial Times.

Низок рејтинг на здравјето
Според документот, само 37% – со исклучок на храна за домашни миленици и медицински производи – од производите на Нестле достигнуваат рејтинг повисок од 3,5 од пет во бодниот систем на Австралија за здрава исхрана. Системот го користат меѓународни
истражувачки групи.
„Продолжуваме со недоволна ефикасност во однос на надворешните дефиниции за здравјето во пејзаж каде што се зголемуваат регулативите и побарувањата на потрошувачите“, се наведува во документот.

Нова или задоцнета стратегија на „Nestle“
Денес компанијата објави дека работи на нова стратегија за исхрана и здравје. Во соопштението исто така се наведува дека Нестле работи на голем проект каде сите производи се прегледуваат за да се задоволат нутриционистичките потреби на луѓето.
Според изјавата, Нестле во последните седум години ја намалил количината на шеќер и натриум за околу 15 проценти и ќе продолжи да ги прави своите производи поздрави.
Производите на Нестле вклучуваат Киткат, Смартси и Нескафе.