Извор: google
Проценете кога електричниот автомобил ќе биде поевтин од возилото со фосилно гориво! Електричните автомобили ќе бидат поевтини за производство од вообичаените возила со фосилни горива до 2027 година.
Исто така во блиска иднина, построгите регулативи за радиодифузија ќе им помогнат на електричните возила да постигнат поволна позиција до средината на оваа деценија кога станува збор за продажба на автомобили.
До 2026 година, поголемите автомобили, како што се електрични седани и џипови, ќе имаат иста цена на производство како и моделите на дизел и други горива, се вели во студијата кои ги има изготвено BloombergNEF. Целта на производителите на електричните возила е во наредниот период да ја приближат нивната цена до возилата со фосилни горива, што ќе им помогне да ги намалат трошоците за производство на батерии.
Извор: google
Пониската цена за производство на батерии, во комбинација со наменски производни линии во фабриките на производителот, ќе ги направи просечно поевтини за купување во следните шест години во споредба со конвенционалните автомобили пред какво било владино субвенционирање, открива BloombergNEF.
Во моментов, еден електричен автомобил со средна големина може да се купи за 33.300 евра, додека бензинец може да се купи за многу помала сума, BloombergNEF во истражувањето дојде до цена од 18.600 евра. До 2026 година, електричниот и бензинскиот автомобил се очекува да чинат по 19 000 американски долари. Треба да се напомене дека овие цени не вклучуваат даноци.
До 2030 година, електричните автомобили ќе бидат поевтини од возилата со фосилни горива, се проценува дека цената на ЕВ ќе биде 16.300 евра, додека бензинскиот автомобил ќе чини 19.900 евра. Интересно е што инвестициската банка УБС процени дека производството на електрични и бензински возила ќе чини исто до 2024 година.
Извор: google
Студија спроведена од Транспорт и животна средина (непрофитна организација со седиште во Брисел, која се залага за почист транспорт во Европа) проценува дека цените на батериите ќе паднат за 58% во периодот од 2020 до 2030 година, односно дека тие ќе чинат 58 УСД за kWh . Намалувањето на трошоците за производство на батерии на под 100 kWh се смета за важен чекор кон целосна електрификација и значително ќе влијае на финансискиот аспект на хибридните електрични возила, кои ја комбинираат батеријата со стандарден мотор.
Популарноста на електричните автомобили е исклучително присутна во Европа и Кина, особено во текот на 2020 година, таа дојде до израз. Бидејќи се повеќе и повеќе производители на автомобили одлучуваат целосно да го запрат производството на возила со фосилни горива во наредниот период, прашање на време е кога електричните автомобили ќе имаат предност. Земјите кои се залагаат за неутралност на јаглерод ќе им помогнат во тоа.
Дали Вие би купиле електрично возило за 16.300 евра?