КОНТРОЛА ВРЗ ИНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГОТ

Европа против самоволието на гигантските интернет компании

Комитетот за внатрешен пазар и заштита на потрошувачите на Европскиот парламент го усвои Законот за дигитални пазари минатата недела. Што е најважно, беа усвоени и предлози за подобра контрола на онлајн рекламирањето и транспарентното работење на најголемите интернет трговци.

Извор: google

Комитетот за внатрешен пазар и заштита на потрошувачите на Европскиот парламент го усвои Законот за дигитални пазари минатата недела. Што е најважно, беа усвоени и предлози за подобра контрола на онлајн рекламирањето и транспарентното работење на најголемите интернет трговци. – Сигурно секому му се случило еднаш да погледне оглас на Интернет и потоа постојано да го следи, без разлика која страница ја посетува.

Дури 98,5 отсто од приходите на „Фејсбук“ и 83 отсто од приходите на „Гугл“ се остварени преку рекламирање. Граѓаните често не се свесни како големите онлајн компании профитираат од нашите податоци, расположение, здравје, интереси и слично. Ако некој така не следеше на улица, ќе беше забрането, но на интернет се е дозволено – изјави Билјана Борзан од овој комитет. Таа објасни дека со овој предлог се забранува и следење на малолетници на Интернет заради рекламирање, а на возрасните им се овозможува полесна заштита и контрола.

Најновиот Закон за дигитални пазари носи поголема контрола во онлајн рекламирањето и следењето на малолетниците на Интернет

Ова решение кое го врти европскиот пазар се совпадна со активностите на „Apple“ кој неодамна им овозможи на своите корисници да го исклучат следењето за некои апликации, а колку беше интересно за корисниците покажува фактот што 97% ја искористиле таа можност . – Овој предлог носи поголема транспарентност во случајот со големите платформи како „Гугл“ и „Фејсбук“, на кои им е забрането да ја истакнуваат својата содржина. Ова е особено важно по пресудата против „Гугл“ во износ од 2,42 милијарди евра, бидејќи им овозможил поголема видливост на неговите услуги во пребарувачот.

Со овој предлог Европската унија оди директно против самоволието на дигиталните гиганти, за да ги заштити потрошувачите – објаснува Борзанова. Инаку, да потсетиме, Законот за дигитални услуги, како основен документ со кој се регулираат овие права на пазарот на ЕУ, беше донесен во декември минатата година. Ја регулира одговорноста на давателите на дигитални услуги кои се посредници помеѓу потрошувачите и стоките, услугите и содржината. Целта на донесувањето на овие прописи е подобра заштита на потрошувачите и создавање поправеден дигитален пазар.

Извор: google

Правилата се применуваат на ниво на цела Европска унија, а за една година е направено многу за сузбивање на нелегалните содржини, а се усвоени и нови правила за следливост на деловните корисници на сајтовите кои се занимаваат со продажба со цел лесно откривање на продавачите. на нелегална стока.

Пандемијата очигледно само ја забрза регулацијата на овој дел од пазарот, бидејќи интернет платформите играат сè поважна улога во секојдневниот живот.

Бидејќи е извесно дека сè повеќе луѓе ќе се свртат кон онлајн бизнисот, логично е да се постават, како што велат, основните права во оваа област, но и побезбедна средина, која на потрошувачите ќе им овозможи побезбедна комуникација и трговија преку Интернет. – Овие правила придонесоа и интернет платформите повеќе да се грижат за своите корисници и да им обезбедуваат валидни и навремени информации за тоа кој продава одреден производ или услуга. Ова ќе помогне да се откријат нечесни трговци и да се заштитат клиентите од, на пример, фалсификувани или опасни производи.

Потрошувачите, пак, имаат можност тоа да го пријават – стои во Законот за дигитални услуги. Инаку, овој документ или збир на правила е само продолжение на Директивата за електронска трговија, која беше усвоена во 2000 година и која ја обезбеди основната правна рамка за обезбедување на дигитални услуги во ЕУ.

Јасно е дека во последните две децении многу се променија во оваа област и дека беше неопходно да се ажурираат и правилата. Од една страна, интернет бизнисот донесе бројни иновации и овозможи првенствено прекугранична трговија во ЕУ и во странство и бројни деловни можности, но од друга страна и ризици, најмногу за злоупотреба на правата на корисниците, заштита на нивните лични податоци и самата трговија.

Извор: google