ВЛИЈАНИЕ ВРЗ ПОТРОШУВАЧИТЕ

Дали инфлуенсерите како Лила влијаат во одлуката при Вашето пазарување?

Повеќето од потрошувачите веруваат на мислењето и препораките од нивниот социјален круг, пријателите, фамилијата кога треба да се донесат одлуки за купување.

Извор: google

Повеќето од потрошувачите веруваат на мислењето и препораките од нивниот социјален круг, пријателите, фамилијата кога треба да се донесат одлуки за купување.

Како што покажуваат податоците од Глобалното истражување на потрошувачи „Статиста“, многумина им веруваат и на познатите инфлуенсери кои јавно и слободно ги споделуваат своите животи со јавноста преку социјалните мрежи. Па така почнуваме да ги чувствуваме како наши познаници, а тие се во суштина: влијателни лица наречени инфуенсери, кои се платени за да препорачуваат одредени производи.

Каде во светот препораката од инфлуенсерите најмногу има влијание?

Инфлуенсерите во моментов најмногу влијание имаат во однос на одлуките за купување на луѓе во Бразил, Нигерија Кина и Индија, според истражувањето кое е репрезентативно за популацијата на земјите преку Интернет. Додека моќноста на инфлуенсерот варираше во некои земји, трендот да се следи нивното водство при одлучувањето за купување главно се повлече. Влијанието на инфлуенсерите најмногу се зголеми во Русија, Бразил, Индија и Германија, додека остана стабилно во САД, Велика Британија и Јапонија, каде многу малку луѓе рекоа дека им плаќаат многу на влијателните инфлуенсери.

Извор: google

Кај нас една од најмогу експонираните инфлуенсери е ТВ лицето Лила Филиповска која има влијание кон одреден таргет на потрошувчи. Лила не бира, препорачува душеци, кафе, туристички дестинации, кредити, фризерски салони и многу други производи.