Извор: google
Актерот Мет Дејмон ќе биде лицето на Crypto.com бидејќи платформата за криптовалути се обидува да привлече нови корисници на својата услуга и да ја внесе индустријата во мејнстримот.
Ова е првата глобална маркетинг кампања за Crypto.com, која со сигурност ќе ја зголеми својата корисничка база околу десет пати од минатата година, поради зголемениот интерес за криптовалути како Биткоин. Ќе потроши повеќе од 100 милиони долари за кампањата, бидејќи рекламите со Дејмон во главната улога и во режија на кинематограферот Воли Фистер треба да се емитуваат во повеќе од 20 земји.
„Никогаш не сум направил ваква поддршка“, рече Дејмон во едно интервју. „Се надеваме дека ова е почеток на одлична долгорочна соработка“.
Платформите за криптовалути како Crypto.com, FTX и Coinbase вложуваат пари во маркетингот оваа година, како и потпишуваат договори со спортски лиги и тимови. И познатите личности се вклучуваат, преку партнерства или свои лични инвестиции.
Crypto.com сега е поврзан со Формула 1, Ултимејт Фајтинг Шампионатот и врвната фудбалска лига во Италија. Исто така, има договори со францускиот фудбалски клуб Пари Сен Жермен, Филаделфија 76ерс, Монтреал Канадиенс и Формула 1 Астон Мартин Когнизант.
Како дел од кампањата со Дејмон, Crypto.com ги донесе и уметникот во мешани боречки вештини Ронда Русеј, кошаркарската ѕвезда Кармело Ентони, сноубордерката Линдзи Џејкобелис, раперот CL и астронаутот Скот Кели. „Ова е дефинитивен момент за компанијата и за индустријата“, рече главниот извршен директор Крис Марзалек. Исто така: Биткоинот го зема златото за Дивали, помогнат од врвните ѕвезди на Bollywood.
Цените на биткоинот се двојно зголемени година до денес, достигнувајќи највисоко ниво од 66.976 долари претходно во октомври. Зголемените цени и интересот за широк спектар на криптовалути се совпадна со зголеменото внимание од познатите личности, од Амитаб Бачан до Ким Кардашијан.
Компанијата на Марсалек е основана во 2016 година и е со седиште во Сингапур. Има околу 10 милиони клиенти за својата апликација и програма за крипто-картички понудена во соработка со Visa Inc.
Дејмон, кој е инвеститор во Crypto.com, рече дека е конзервативен со своите инвестиции и обично „ќе вози или ќе умре со економијата“ додека се концентрира на својата секојдневна работа да снима филмови.
Тој се поврзал со компанијата преку разговори за неговата непрофитна организација Water.org. Crypto.com направи донација од 1 милион долари и започнува иницијативи за да ги охрабри корисниците да ја поддржат добротворната организација со криптовалути.
„Секако дека е одлично за нас“, рече Дејмон. „Можеме да започнеме да ја користиме крипто валутата “.