Извор: google
Претседателот на Европската комисија Урсула фон дер Лајен и премиерот Андреј Пленковиќ денеска го посетија „Римац аутомобил“.
Мате Римац ги поздрави шефот на Европската комисија и Пленковиќ, а тука беа и министрите Гордан Грлиќ Радман, Здравко Мариќ, Олег Бутковиќ и Радован Фуч и европратеничката Дубравка Шуица.
По посетата на компанијата, Урсула фон дер Лајен се сретна со Римац, по што тие одржаа прес-конференција.
По турнејата, Римац одговараше на прашања од новинари. На прашањето за Бугати, Мате Римац изјави:
“Што се однесува до Бугати, не сакам да звучи како да сме направиле нешто космичко. Нашиот успех само доаѓа и допрва доаѓа. Над 1.000 вработени, над 200 милиони евра инвестиции, за производство во Хрватска. Преземање на Бугати е голема одговорност. Тоа е “прв пат Фолксваген да го издвои брендот и да ни даде самодоверба. Бугати е успешна компанија, вие не сте губитник, таа е профитабилна во последните три години”, рече Римац.
Уште колку еднорози очекува тој?
“Инфобип е ужасно добар пример за тоа како може да се направи чудо од Хрватска. Ако ние и Инфобип сме еднорози, ако дојдат уште двајца или тројца, тоа би било огромна работа за државата. Роботакси ќе биде многу поголем од Римац автомобил. Тоа е голем потенцијал. Не знам за компании кои се толку близу да станат еднорози, можеби Фотомат е најблизу таму “, рече Римац.
Кога ќе видиме нов проект – Роботакси?
“Жалам што ние сега као зборуваме за некој таен проект. Но сè уште не го постигнавме задоволителното ниво, имаме примерок на автомобил што сите го видоа внатре. Сакаме да го однесеме на повисоко ниво и да го покажеме веројатно на почетокот на следната година. Очекувам 2024 година, дека овие автомобили ќе возат низ градот., А дотогаш ќе имаме инфраструктура “, вели Римац.
“Немам гаранција, ако добиеме пари и не работиме според правилата. Ќе бидат тотално автономни автомобили. Никој не убедивме, но тие дојдоа кај нас. Имаме капацитет да привлечеме стотици милиони евра инвестиции. Тие дојдоа кај нас, прашувајќи за проектот кој за разлика од другите ние го имавме спремно. Нашите инвеститори ќе инвестираат милиони, само дел од нив ќе бидат од фондовите на ЕУ “, додаде тој.
„Работивме повеќе од една година на развој на новиот Бугати, овде во Хрватска“, откри Римац.
„Иднината на мобилноста целосно ќе се промени“, рече Римац. “Ние сме млада компанија, ние сме само на почетокот. Нашиот следен голем чекор е проектот роботакси. Ние не сакаме да го покажеме тоа јавно, пред да го однесеме на повисоко ниво”, рече Римац.
“Луѓето често ме прашуваат кога ќе направам нешто што Хрватите можат да го купат. Роботаксија ќе биде за џебот на сите. Ќе создаде голема вредност и ќе донесе стотици милиони евра инвестиции во Хрватска”, додаде Римац.
„Ова е важен и голем ден за Хрватска“, рече Пленковиќ. „Овој проект ќе биде проект за иднината, тој е сто процентен дигитален и стопроцентно зелен. Поентата на планот е да се користат овие средства за реформи, за оние кои се креативни и кои ќе придонесат за создавање работни места. Затоа , планот е да се поддржат оние кои се храбри и креативни и кои ќе дадат можност да се отворат нови работни места и безбеден сообраќај“, додаде Пленковиќ.
Фон дер Лајен: Јас сум длабоко импресионирана
“Мате, гледајќи ја твојата презентација, јас сум многу импресионирана, ја видов иднината на транспортот овде во Хрватска и тоа е всушност одговор на климатските промени и потребите на дигитализацијата, бидејќи сè се базира на паметно поврзување и вештачка интелигенција. И, исто така, видов концепт што им ги враќа на луѓето времето и ефективноста на трошоците.
Јас сум многу задоволна што ЕУ инвестира во овие новини и убеден сум дека следната генерација на ЕУ е инструмент за поставување на стандарди за остатокот од светот во однос на еколошки интелигентна мобилност. Јас сум многу импресионирана “, рече Урсула фон дер Лајен.
Римац го презема Бугати, со седиште во Хрватска
Да потсетиме, пред неколку дена беше објавено дека компанијата Мате Римца станува мнозински сопственик на Бугати, а компанијата Римац Автомобили станува Римац Груп, поделена на две компании – Бугати Римац и Римац Технологија.
Ова ги потврди шпекулациите дека Римац ќе го преземе Бугати, позната компанија позната по супер луксузни тркачики автомобили.
Римац Аутомобили вели дека тоа е „пресвртница во историјата на компанијата“, опишувајќи го потегот како „спојување со иконата на автомобилските брендови, Бугати Аутобилис, во нова автомобилска и технолошка компанија“.
За само 10 години, „Rimac Automobili“ напредуваше од стартап и еден човек во гаража кон создавање на нова компанија „Bugatti Rimac doo“, во соработка со две од најпознатите и најмоќните автомобилски брендови во светот – Porsche и Volkswagen Group, се вели во соопштението.
Овој хрватски бренд докажа дека не само што може да ги следи, туку и да отвора нови видици, наметнувајќи им на другите перформанси и технолошки стандарди. Комбинирање на техничко знаење и ефикасна деловна активност на Римац со 110-годишна традиција на дизајн и силна марка Бугати доведува до појава на најзначајните
компании на пазарот за хиперавтомобили, објавија од Rimac Automobil.
Римац Груп ќе биде најголемиот акционер на новата компанија Бугати Римац д.о.о., со учество од 55%. Мате Римац ќе го задржи својот удел од 37% во групацијата Римац, Порше останува на 24%, групацијата Хјундаи со 12% и другите инвеститори со 27%. Развојот, производството и испораката на системи на батерии, погонски единици и други ЕВ компоненти, за кои е познат Римац и која ја доби довербата од многу производители на автомобили, ќе бидат одделени во нов деловен субјект – Римац Технологија – кој ќе биде во целосна сопственост на групацијата Римац. Rimac Technology останува независна компанија која соработува со многу глобални производители на автомобили, според Rimac Automobil.