CROCKS

Questlove носеше папучи од брендот „Crocks“ на Оскарите оваа година

Без разлика дали ги сакате или не, „Crocks“ папучите направија „оскаровски“ comeback. Музичкиот директор на Оскарите, Questlove, се појави со „Crocks“ папучи на црвениот тепих оваа година.

Извор: google

Без разлика дали ги сакате или не, „Crocks“ папучите направија „оскаровски“ comeback. Музичкиот директор на Оскарите, Questlove, се појави со „Crocks“ папучи на црвениот тепих оваа година. Тие беа рачно обоени со златна боја заради специјалната пригода – Оскарите.

Во вторникот, производителот на чевли објави рекордна продажба во првите три месеци од годинава и ги зголеми своите изгледи за приходи за 2021 година.
Продажбата се зголеми за 64% до 460 милиони УСД (331 милиони) во првиот квартал во споредба со истиот период минатата година. Профитот пред оданочување порасна на 122,5 милиони УСД меѓу јануари и март од претходните 18,7 милиони УСД.

Главниот извршен директор на „Crocks“, Ендру Рис, сега очекува продажбата за цела година да порасне за дури 50%, во споредба со зголемувањето до 25% што компанијата го предвиде во февруари. Побарувачката за „Crocks“ е „посилна од кога било“ низ целиот свет, рече г-дин Рис.

Некои ги означуваат како број еден „гумени влечки“ за време на пандемијата, луѓето се свртеа кон пријатните „гумени влечки“, кои лесно прилегаат со хеланки и тренерки за време на долгите (пандемиски) полициски часови.

Но, американскиот бренд веќе започна да работи со познати личности и поп-sвезди за повторно да ја зајакне својата популарност.

Извор: google

Во 2018 година, тој соработуваше со раперот Пост Мелоун кој дизајнираше свој чевел – кој личеше на швајцарско сирење.

Следуваа соработки со латинската поп-sвезда Бад Бани и пејачот Џастин Бибер, и двете се распродадоа во рекордно време.

„Crocks“ се фокусираше на растечката продажба преку Интернет, која порасна за 75,3% во првиот квартал и оствари третина од вкупната продажба за периодот.

Стратегијата на компанијата вклучува промоција на социјалните мрежи, со тоа што #crocks освои 1,6 милијарди прегледи на ТикТок, каде таканаречените инфлуенсери објавуваат видеа како танцуваат наоколу во обувките или покажуваат како ги обликуваат обувките.

Во иднина, тој рече дека смета на нови производи за иден растечки тренд, како што се сандали, или нивните шарми за чевли “Jibbitz” што верните обожаватели можат да ги користат за прилагодување на своите чевли.

Исто така, треба да се фокусира на славните и социјалните кампањи во Азија, каде што ја гледа „најголемата можност за долгорочен раст“.